Wednesday, December 22, 2010

About me!


Pada tarikh 22.12.1996,slepas subuh di hospital mentakab lahir la seorang bayi yg cukup comel yang diberi nama yg amat indah iaitu Nurul Atiqah binti Sulaiman..Bayi itu dijaga dengan penuh kasih sayang oleh keluarganya.Bayi itu mempunyai 3 abang yang caring lagi hensem..hehe..Selepas beberapa bulan dilahirkan bayi itu mengidap demam dan menangis tanpa henti hingga mnyebabkan abg kepada bayi ini rimas lalu meletakkan garam kasar ke dalam mulutnya..

Dengan serta merta bayi itu diam,abang nya le
ga kerana tidak mndengar tangisan bayi itu lagi,dalam beberapa minit bayi itu menangis semula..Suatu hari,seorang ibu kepada bayi tersebut bertanya kepada ustaz berdekatan umah tersebut,lalu ustaz tersebut berkata"budak ni,badan dye ta trima nama Atiqah tu,"Abis tu camne ustaz?'tnye ibu bayi tersebut.."camnila letak name die aisyah'kata utaz tersebut..serta merta bayi itu diam..dan dmamnye beransur pulih..

Kini bayi itu,sdah mnjadi gadis remaja yg berumur 14 tahun..Hobinya ialah melalak sorang kt umah,dgr lagu,msak,tgk cter korea dan lain..hahah..aku la tu..ntah pape ayt..aku pakai tulis je..hahah

tu serba sedikit psal aq..hahah..senanye aq nk blaja maen piano tp tak kesampaian..kan best kalo ade piano ley wat lagu ps2 melalak sorang2 ag..haha..


hahah..gler best dpt piano g2..asenye nngis da aq..haha..

satu ag aq mnat gler ngan cter korea..cter je la..kalo lagu2 ni kureng..tp tatau la pesal aq mnat sgt cter korea nih..haha..
haha..tgok ni persolan kuarge aq ble nngok cter korea..haha..
abg:npe aok ni?mnat ngat cter korea buruk ni..bkn lawo pon, mke cam mak hayam je..
ank sdare1:hahha..mnat kt korea?ntah pape..mnat kt laki tak sunat..
mak:npe la org sebaye awk ni mnat sgt tgok cter korea..
abah:x abis2 cter korea..baik belajar..
ank sdare2:haha..ske la tgok org cium2 ye..(eh,tbe jek)

naseb bek ade ank sdare prmpuan yg mnat korea gak..tu la..kaum lelaki ni mrah lak..ape masalah lelaki ni..penin2..
haha..ni je kot..sekian hapdet kali ni..

No comments: