Wednesday, January 12, 2011

eh2..

    dia  ,aku,kawan
Pada tahun 2008,in standard 6, Terdengar suara seorang kanak2 lelaki berumur 12 tahun yg berjalan di sekitar kelasnya lalu brtanyekan kpd semue rakan skelasnye satu persatu,"nak roti? "namun jwapan yg diterima dri rakanya itu ialah "taknak"..haha
                                                          
 nak roti?
 taknak !
  nak roti?
  taknak !                                                              
  nak roti?
  taknak !

  nak roti?
 taknak la..

  amik la
  tanak..saye tak ske mkn roti la !

  haha..ye ke?(-_-)'
   yup !

maka bdak lelaki trsebut pegi la dri pndangan aku..aku pandang je gelagat dye..tbe2 jek dye pegi ke meja aku dan mncari somtink bwah mja aq dan dye kuar kan sebungkus roti garnenia..

 ha ni roti !pndai2 jek ckp ta ske..igt sye taktau,takyah la nk tipu..
 eh, sye da knyang da!

  byak jek alasan awk ni ye!amik la..tolong!
 npe awk ta mkn jek?

saye terbawak lebih td..sye da mkn da..knyang da..nnti rugi,
bg la org len,
semue taknak!tolong la!(cair aku)
yela2!
             
aku pon bukakla bngkusan roti yg dye bg td...pde mlenye aku tanak mkn..tp dye suh aku mkn aq pon bkak la..bru jek nk msuk mulut dye tarik roti td..

 npe awk ni?td suh org mkn ,skrang amik lak..aishh..buruk siku tol..

 hahaha..cbe tgok tarikh luput dye?
 1.1.2008?*serentak ckp ngan kwan aq
hehe..sori!sje jek nk maen..hihihi.
 nk suh saye  mati ke hah?
kalo suh awk mati da lme sye biakan awk mkn !hehe

lpas tu die lari..*mcm aku nk kjar dye jek..

P/s:ckp saye n awk sbb skema lagi wk2 tu..dak baek ag..hihi..      

No comments: