Friday, January 21, 2011

hitam keluar kali ke 9999,9999,990!

Bismillahirahmanirahim dan Asalamualaikum wbt!ehem2..test2..

Untuk ari ini kite akan mmbincangkan' satu nama' yang selalunye digune pakai selepas suatu kejadian yang sudah kerap terjadi.Oke3..'Hitam keluar' adalah suatu perkataan yang tidak asing lagi sehingga ada penyanyi yang menyanyikan lagu kerana nama tersebut!Nama scientific atau nama gelaran bagi "Hitam Keluar"ialah "Blackout!"

okeh2 cukup sampai di sini aku merepek.Sebenarnye tanak pon citer pasal kt atas tuh,sje je nk wat  intro!okeh2..cukup fade up ble elektrik takdak..tatau la cmne TNB wat kje!

kat sini aku nk cter psal kjadian pde wk2 blackout!jeng2!


seblom kjadian tersebut aku tengah menonton televisyen channel kbs world!waktu tu ade rancangan hiburan korea tajuk oh!my school!ekceli ta best pon kud..tp dsebabkan ade dye ni ha...

lee hong ki!artis yg comel bg aku,aq pon layan la gak!lme la jgak tnggu n baru lha turn dye ckp..dan2 jek turn dye nk ckp .....ktak!!

oish!ta nmpak2..mne org!adoih!so aku pon mencari la encet nokia cap aym aku yg ade lmpu kt ats tuh!aku pon usha2 lha umah aku dgn torchlight encet aq tuh..usha punye usha,bosan la lak!

aku pon mulala dpt idea yg sgt bjaksana!haha..dgn mnggunakan lampu torchlight tuh(lampu konsert)haha,aq pon mnyanyilah sorang dgn mnggunakan kertas mahjong yg digulung!melalak sorang2 taderk spe yg nk marah..mak aku mne ea?ntahla!

naik semput aku nyanyi..aku pon dudukla kjap nk ilangkan ase ltih aku!da duduk ase nk baring plak!aq pon bringla!tibe2 aku terdengar tudung saji kt dapur tuh terjatuh!aishh..kucen ni kan,ade yg kne blasah laju..aq pon pegi lha dapo!smpai jek kt dapo..aku tak nmpak ape2!aku pon pgilha amik fon aku dan suluh la ape yg ade kt dapo!

tiba-tiba

smpai jek kt dapo,aq ade bau mende yang bsuk gler!kucen berak ke?aku pon tros mlangkah ke hdpn kmudian aku ternmpak suatu lembaga menghala ke dinding di sudut dapur yg aku tak psti sgt mcm mne rupenye,tp yg psti dye berbentuk sperti org tua,bramput pnjg wrne putih sdg mencangkung n mkn dgn gelojoh..aku da rse cam tak snang!aq pon melangkah undur ke blakang pegi kt ruang tamu blik!

selangkah aku berjalan perlahan2,suddenly aq trase tgn aq ditarik dan bau itu smakin kuat mnusuk idung!tiba2!lmbaga tersebut berkata!

*




*




*



*











*










*




















*




















*























*


ECAH!NI CIK LAH LAH!*jiran aku.AOK TU MENYANYI TAK INGAT DUNIE!CIK LAH DTG PON TAK PRASAN!TADI CIK LAH PGI DAPO CRI MAMA PASTU TERLANGGAR TUDUNG SAJI TU HA!MNE MAMA?

"kt dlm bilik, abis bau bsuk tuh ape?"


mak cik trkentut!(^_-)


(-_-)"!

jiran aku!

ps:rekaan smate2!haha!

1 comment:

Yasier Syafiq said...

wahhh, sibbaek bkn citer btowl, huh! seramnyer!!!!!