Saturday, January 22, 2011

malu3!

tdkan aku gi tusyen!smpai kt tusyen tuh aku borak2 jap dgn mmbe aku dan ta lme lpas tuh cikgu mcok..kmudian,ckgu bg satu ketas..kt ketas tu ade contoh karangan peljar!cikgu nk suh kitorang tanda ketas tu sniri..aku pon belek2 la ketas tu dan OMG!my paper!!ha?berie la ckgu photostate byak2 ketas krangan aku tuh n edarkan dlm 1 klas!seriesli mlu..ttau la ade di antra dak ni knal koi ke tak!*da trcakap loghat pahang!

Kalau jdi karangan terbaik tahan gak!ini krangan sdang2 jek!sye ulangi sdg2 jek..bkn teruk hoccayh!ckgu suh dak ni bg markah 12-15 iaitu baik..tp tak cmrlang la..ckgu tnye sorang2 nk bg bpe mrkah..kbyakan lelaki bg aq 12!baaa!srndah2 mrkah!tp ade la dorang ni!kaum adam n mmg nme dye adam pon bg aku 14!terima kasih2..!
haa..lpe lak nk ckp!aku ade slah eja dlm karangan tuh,memupuk,aq tulis mempuk!selok dak dlm klas ni glak..da la nme aku trpampang kt ktas tuh!

hokay da!tamou cter dah!

lpas klas aku blik,bkak logitech webcam n "ktak"















ni ha hsilnye!

brani gler ltak gamba gedik gni kan?haha!bkn org tau sgt pon blog ni..bia la kan!

next
take by camera cap ayam!with my ank jiran!


that's all for this entry!hahah!

3 comments:

Yasier Syafiq said...

eish , kaum adam niey, bgla makah tinggggi333333, hohoho.. eh , nak bce gak karangan yg tiqah wat

chocolate manees! said...

oish trok!lgpon koi nyer printer nk scan rosak larh!kamera lak takdak!

Yasier Syafiq said...

hurmmmm,,, tpew2222222, h0h0h0~