Monday, February 7, 2011

touching ;)

lpas blik dari skola, aku cam biase la kan, naek bas ! tnggu bas pnye la lme ! lbih kurang setengah jam lebih la aku tnggu , lme ke? lame la tu kan ! dgn cuace yg pnasnye ! smai mmybbkan haku rase lame sgt3 !

okeh,abis da part tuh !

aku tnggu la bas, and lastly aku nmpak bas mara liner dtg ! aku nak naek bas union ! tp x pe la !
aku pon bratur la nak naek bas ! baru aku nak msok , aku tgok bas pnoh giler ! ingat tanak naek da ! tp aku nmpak ade abg yg turun sme area ngan haku ! so aku naek la gak ! knape lak kalo ade abg tuh ,bru aku naek bas ?!

ha , sbbnye kalo die naek bas sme ngan aku , da tntu lha die tekan loceng kan ? kan3! ha, ini mnyebabkan aku takyah da tekan loceng !tu la sebabnye ! mlas x? haha !aku bkannye mlas , tp nnti ,ta psal2 loceng ta berbunyi ,cmne? puas la lak aku nk berlari ke sane ke mari mncari loceng ! x ke malu !x g2 ?!

okeh abis da hak ni !

okeh biler aku naek bas!aku tgok pnoh org ! pastu aku nmpak ade sorang atuk ngan cucu dia ! atuk tu pndg aku, dan kmudian die angkat cucu dia ltak ats riba dia dan scare tak langsung ,dye bg aku tempat duduk la kan ! ha!sgt baek atuk tuh !

cucu atuk tu kan ta abis tnye atuk dye mcm2!contohnye :

 atuk,cucu

atuk , tu ape tu?
tong air!
tong air hape?
tong air mnom la !
oo!

atuk, tu ape tu?
bas!
bas ape?
bas org la !
oo!

atuk tu ape tuh?
kucin!
kucing ape?
kucing2 lha!
oo!

atuk ,npe bas berenti ?
da lmpu wane mrah !
lmpu ape wane mrah?
lampu isyarat !
lampu isyarat tuh ape?
tu la kt dpn tuh!
oo!

kalo aku nk cter,soklan bdak tuh,smpai abis ta siap aku nyer entri ni !

tettttt! *loceng bas bunyi lha !

aku nmpak ade sorang dak laki turun  bas !
lpas bdak tersebut turun , bas ta jalan lagi ,
knape bas ni eak !
tak lme kmudian , bas jalan2 perlahan !
kt c2 gak lha aku nmpak atuk tue yg nak naek bas tu, tp ta ksampaian ! sian atuk tu weh ! atuk tu bwak byak brang ! aku ase brang tu brat !lagi stu aku nmpak atuk tu ltak madu dlm botol kaca ,byak2 dalam raga !aku ase dye brjual kot !
sian giler kt atuk tu !aku dgr atuk tu ckp tunggu3! tpnye suare atuk tu plahan giler ! ni la sbbnye aku touching !
nseb la tuk tu ta ltak kaki die ats tngge lagi !kalau tak da tntu atuk tu jatuh , dan aku ase kt c2 gak aku nngis !
*asal aku lak yg berie?
haha ! 

cian atuk tu ! ta psal2 atuk tu kne tnggu lagi sejam utk tnggu bas dtg ! kesian x ?spe ta ksian tu ,ati batu lha tuh ! hari da la pnas !

sbenarnye tu jek nk cter ! aku touching giler !sian atuk tu !
mybe sbb aku da taderk atuk kud.. tu la aku sdeh kud !*bpe byak kud?

okeh la korang !spe2 yg ade atuk lagi, kim salam kt atuk korang tau ! haha !

2 comments:

faqihah saharudin said...

budak tu bpk geniusnye !
beribu soklan dy kasi ke atok dy .
kesian . HAHA

kesian jugak kat atok tu ~ :(

chocolate manees! said...

haha ! mmg pon !koi nk trgelk bdak tu tnye atuk die mcm2 !

sdih x?ksian atuk tuh !haha !