Monday, March 21, 2011

lalola

ai uolls .

5 minit yg lpas kann , smngat aku nak buad kje kursus sjarah berkobar2 . aku pon kan , ambillah kertas rujukan nak buad kje sjrah ni kan . pastu aku pon dduk ats kusi dan tros mncari mklumat tentang Felcra dgn penoh smngat . aku pon mencari dan tros mncari dan aku jmpelah ap yang aku nk cri . n then aku lupe plak cre na buad so aku , pegila amik bku catatan yg aku tules kt skola tdi ,

aku cri2 pahtu tak jmpe . aku pon tatau la ape patot perasaan aku wk2 tuh , nk gmbira ka? atau nk trajang kucen aku yg mengesel2 kpale kt kaki aku ,
aku pon amik kputusan utk brgembira sbb aku nmpak mak kucen tu pandg mke aku mcm nk ong bak jek kpale aku ngan kpale lutut die . haha .

okeh , tdikan . aku cek la belog aku ni ringan ke tak . dan hasilnye mcm ni la .



loading time 0.12 seken je . cepat la tu kan . tu pon ramai lagi tak mnat bce belog aku . haha .

nak check jugak ? eleh nk la tu kan . okeh ,aku bg linknya .


try arh .

No comments: