Friday, March 4, 2011

MC?

mc? ape tu ? ceh takkan tak tau .medical certifate  la . medical certifate tu ape ? MC -mintak cuti

ha . phm da ?

"daaaaa."

ha , gud .

ceh , ltih aku tuleh pnjg2 sbb aku bkn nk tuleh psal ,medikell certipet atau mnatang ape aku tuleh kt ats  tuh .
aku nk tuleh citer berbunyi begini . 


***brbunyi tak?**
oh , stop it .



oke .cter tu mcm ni . smalam waktu rehat aku pegi la beli air soya kt kantin ,selepas aku pegi kantin ,aku pon minom la kan , aku mnom sparuh je, ps2 aku sangkut la kt kusi aku ,sbbnye aku nk ngapal .
tibe2  aku dgr suare yg berbunyi camni .


"tiqah"!
(aku tak dgr wktu tu )
pstu dye mnjerit lagi kuat .
"tiqah"!!!

eh , ha .npe ?
aok nk buang smpah ke ?*dgn nada tegas
erm. tanak
btol ni ?
ha .
siyez?
ye .
kalo camtu , aok abiskan air soya tuh,ps2 buang . jgn smpai ade air stitik pon dlm tu.
err . ha okeh.hamboih grangnye .hee
*taderk prasaan aku ckp cmtu*

aku pon mnom la smpai abis , bpak overnyer . mcm aku tatau jek nk mnom air tu smpai abih .lpas mnom je aku pon tnjuk la kt dye , nk bg dye puas .lpas tu aku buang la . tak lme lpas tuh ,dye berbicara lagi .

"syazwan"!!
(syazwan ta dgr )
syazwan !!!!
(syazwan toleh )
pegi buang smpah !(nada tegas)
(syazwan wat derk dan tros berborak besame rkannye)
syazwan!!!!!!buang smpah !
(msih ta lyan , tp mnoleh) 
eyh .! dgr tak ?!!!buang smpah , skrg !!!!!s.e.k.a.r.a.n.g .!!!!(nada ala2 ckgu ngah mrah)
(kami skelas gelak2)

over giler kan . ntah pape ntah .aku ase byak kali dye ckp tp aku ta hengat ape lgi dye ckp ,
stlah bosan mndgr bebelan "dak mc" tu ,dak mc tu bising lak dkat laki yg bru mcok spaye soh tlong buang smpah .aku tak pastilah syazwan buang smpah ke tak . tp yg pasti ade org yg buang smpah tu .pastu mcokla hanapi ke dlm klas,
dan dye pon buang smpah kt lantai .


"eyh napi ! aok amik smpah tu skrg !
(napi trsengeh2)
aok amik !!!amik larghh!
(budak klas aku ketawe, aku pon ketawe),taatau npe ?aku ase lawak kot .

diam!!!diam largh !!!!"eyh ! korang ni gelak2!!orang cakap gelak2.!!!tolong la hormat skit !!!!!eishh , korang ni sme je !!!!!

mmg gler dye mnjerit , bajek ckgu jek . tampo kang . over !!!!!!!mcam histeria .die da la dri klas tarmizi ps2 nk konker muslim lak . dlu muslim sporting jek ,kate bdok2 ni . dye jek berie . bkn klas aku jek dgr klas org len pon dgr gak .nk ckp pnolong bkn pnolong , nk ckp ajk bkn ajk . yg dye berie sgt asal , haha . mc la tuh .


ni group 3 muslim nye komen dlm group


.

klik nk bsarkan .
ade lagi ..



byakkan org ngutuk dye , nmpak sgt ! ternyata .*aku ase bpe org je , tp byak komen.

gni mke dye !

jap aku tak ckp ag kan mc tu ape ? 

*MOON COMING*

kalo tatau , pdn mke .!hehe.

No comments: