Tuesday, March 22, 2011

wake up prom dream

asslamualaikum n hai .

tdkan aku masuk hutan ! *teruje
itu pon nk kecoh . HAHA . lantaklah .
aku sebenarnye pegi pjbat felcra , utk buad kje kursus sj aku , well seorang pelajar yang berkaliber , msti mnyiapkan tugasannye dgn baik kan . Jdi sblom smpai ke pejabat tu , kete ayah aku pon meluncur lajulah msok ke dlm hutan , dan akhirnya smpai gak ke destinasi .

*aboh koi ckp baru pertama kali ade pelajar berusehe mcok ke situ untuk cri maklumat .

ha , x ke bngge ? ekceli ramai classmate aku amik Felda drpd Felcra ,* bkn rmai tp sume . aku ni x mnat la sme ngan org2 ni kan , ps2 maklumat sme je , da ade maklumat tu nnti kne share2 lak , x ke letih ? lgi satukan , bdak ni ckp Felcra tak banyak mnde , jdi aku nak bktikanlah Felcra bknlh seperti yang diorang sangka . so aku amik la kputusan ngan kwan aku ( mak  cik caerah ) utk mnjalankan keje kursus tentang felcra dgn jayanya .

mle2 smpai situ , malu2 sgt gayenye , akhir skali ok gak , mcm2 maklumat dpt . x mcm Felda ,pakcik felda tu kdekottttt . *statement nganjeng kt kwan
da dpt maklumat tuh , mak aku tnye .

"ade lagi mnde nak tnye ?"

*aku gelak *aku tatau npe aku gelak .

aku trylah nk ckp , "ade , nk lokasi ." tp tu hnye dlm hati dan aku gelak balik .
org pjabat tu pon gelak .
npe diorang gelak ?

okeh . ble da dpt lokasi, time for blik la kan . ps2 kan bile aku da smpai rmah aku , aku rse pning giler + na mntah .
aku pon bkak peti nak amik ubat megren aku .

"tiba-tiba "

ade cicak itam terjatuh cemas nk kne kaki aku , aku pon .

"aaaaaaaaaaaaaaaaaaa, hussein  " *aaaa dlm hati jer .

aku pon ttup pintu peti dan pegi lari ke ruang tamu , dan dduk pane mmndg mak aku memunggah beg dri dlm kete .

dah tu je . cbe kaw bce tajuk entri ni . ap kne mgene ngan cter ni sme?

ini bukan mimpi ya , aku pakai letk je tajok hape , sbbnye akukan bru bgon tido ,
ksan mkn ubat megren .

nak lagi ?da la kan ? ltih la aku tules pnjg2 . babai .

No comments: