Saturday, April 30, 2011

cunnye die (:

aku tgok citer cun !beessssttt ! suke !

kasim :ek eleh
musalman :citer ape tuh ?

tanak ckp ngan kassim ! nak ckp ngan musalman jerr !
musalman, takkan kau tatau citer ape tuh ? mmg bgos la kau nih !


sbb pe best ?
bg aku citer ni komedi+romantik+sedih 
bile kelakar terguling2 aku gelak,biler sedih beringus2 aku nanges !
haha, yang nanges tu tipu !

best laahh citeerr ni !ke kau da tgok da ?

musalman :lah citer ni ke ? berzaman aku tengok,smpai trlupa aku !

oo ye ke, 

nanti kau2 yang tak tgok lagi,tgok lah !x rugi ponn ! aku pnah tgok cter kmbar siang dulu,tapi cite tu,ntah pape2 ,bile aku nngok,mcm aku da tau dah ksudahan die mcmne , phm ?



aaaaa..exam tak lame dah !

No comments: