Saturday, April 9, 2011

stress la aku gnih !

hai ~~ *nada sedih .

ekceli kann , aku kann . hurmm ... *muke sedih .

kau tau tak yang aku buad keje kursus ,aku da catat pelbagai maklumat . aku buad psal Felcra , aku da dpt da siaran tarikh , masa and tajuk siaran tv psal felcra . tp kan kan kan , aku terdelete , lepas tu , tanpa aku sedari aku da emptykan recycle bin .

tolong ingatkan aku ! dalah jarang kuar tv . gimana ini ?

aku stress giler cam tahap bom atom nak meletop dah ni . aku nak ngadu kt spe kann . hurmm ,
*sekali lagi wat mke sedih + comel .

naseb anta lambat lagi , da la tdi ckgu bg pelbgai bahan utk ngapal , mngu dpn da start amali da , dgn keje kursus lagi . *dgnmulut mencebik kebwah dan mate brkaca .

***

tp x pe . aku kan brusaha nak buad ! yargh ! walo ape2 trjdi . aku akn usehe ! yargh ! *mke smngat yg brapi2 !

chaiyok2 ! *sore mcm jepun gedik!

okbai .

No comments: