Thursday, May 26, 2011

Bulldog sekarang


L : “Awak sayangkan saya tak? sanggup tak awak buat apa saja dengan saya? kalau awak betul cinta dan sayangkan saya, buktikan yang awak hanya milik saya seorang sayang.”
P : “Saya sanggup buat apa saja untuk awak, asalkan awak tak tinggalkan saya, saya terlalu sayangkan awak cintakan awak”
L :”Saya pun sayangkan awak, saya sayang sangat-sangat kat awak, tak sanggup kehilangan awak”
(inilah dialog untuk CINTA SYAITAN)

melody : lang , bilang apa yang kamu lakuin pada aku ?kita udah lakuin dosa lang *smbil nangis2
lang:Aku tahu ini dosa, tapi aku amat mencintai dirimu melody, aku mahu menikahi kamu hari ini”(paling aku minat ayat dia ni)
aku tengok citer nk gelak tertonggeng2 aku gelak , kau tau sbb ape ,diorang ni mcm nak mempermainkan Islam pulak . cinta pe kjadahnye mcm tu ? hang bgtau sat mmai !
katenye islam sgt , hak si prempuan tu pulak , da mengandung ank luar nikah, gembira pulak . aku pon tak paham la . tadi ckp dosa . cite mcm ni la aku rse boleh mrosakkan akhlak remaja skrg ,aceh . tapi betul kann aku ckp kann .
ha tu je la , pandai2 la pikirkan ,

No comments: