Friday, May 27, 2011

exam finally over !

hyeee !


exaam dah habis ! gembiiraa tak terkataa noks ! tak payahlah aku bangon pepagi mebace, tak payahlah aku mengorrbankan segalenyee . kaaannn ?!


tapi buat sementara je la kan beb , the PMR is around the corner , its really driving me craazzy ! aaawww !


so, apa persediaan anda untuk menghadapinya bah ?sudah bersedia ?




"apa tanya mak ni nyah ?mak da berumor 56 tahun da nyah! jalan pak Taib da mak da khatam da pon , kau hade ?"


so sekarang ni aku tengok ramai yang deactive account diorang,stadi smpai tak ingat dunie, jeles aku tengok diorng ! aku ? aku stadi lah ..


so kat sini aku pakai tules jer ape aku nak tules, sbb aku pon tak terpikir lagi ape yang belom ditulis .. so aku amik keptusan nak cerita waktu pekse setngah tahun nih ,


aku rase kite ni perlulah setadi awal untuk mengelakkan kite ikat perot kann ., mcm2 pngajaran aku dapat lepas pkse stgah tahun nih , antrenye adlah :-


-stadi awal , sbb kalau tak setadi awl , nnti waktu pekse belajar je, makan pon tidak .. katenye nak stadi .
-bawak bekal, takot nnti tade org nak teman pegi kantin sbb diorang nk bbelajar jer .
-restu cikgu itu penting, jadi jgn ngutok cikgu .
-jgn bazirkan mase waktu exam..  terutama malam tu, jgn pane sokmo
-waktu petang takyah tido, baek stadi ,..kalau petang tido, malam ngantuk lagi .. tak ke mmbazir mase.
-siapkan keje kursus awal..


tulah anatrenye ,pengajaran supaya kite boleh perbaiki , aku pon taktaulah cmne nak ubah tabiat ni bhaii ! okbai .

No comments: