Sunday, May 15, 2011

(:(

halo , oke ari  ni kann ari ahad , tadi belajar 'linear equalities' kat tusyen . aku pon paham la kan ape yang cg ajar ,tibe stgah jam sblom balik tuh , sakit giler kepala aku .. nak ckp megren of cousre la bkan , sbb sakit belah kiri .. skit giler kot ,kalau megren tu dah bese, jdi cam bese jer la. ni belah kiri ,  pastu satu hape yg cg ajar tak mcok ...  . tensen aku . 

pastu mcm2 rase ade, nak mntah lah , pastu aku kluar nmpak abah aku , aku naek kete , err lagi pening ..
aku pon taktau mcmne . aku tido jer dlm kete . bile smpai umah tu aku tros pegi tandas dan 



'muntaaah !'

okeh, ape yang aku tak puas sbb abah aku ajk blik kmpg,tido kt sane..ofkos la aku nak pegi.. nak gi sekolah dri kmpg esok , esokkan hari guru, so tak pyah bwak byak bku .. mak aku ingat abah aku ajk stay sane smpai tgahari n aku tak gi sekolah sbb abah aku ckp cmni "esok diorang bkan sekolah, ade hari guru"

abah aku tau aku sekolah , die yg ckp sniri nak antar aku kt sekolah pagi .. so tak dpt la aku nak ikot .waktu tu pulak kan aku pning, aku tak mampu nak brcakap pon , aku baring jer . jadi aku tak leh lah nak trangkan pnjg lebar serta mmujuk mak aku .

err, aku ingat aku tanak sekolah . itulah mcm2 ujian waktu fom 3 nih . ceh ,ayt tak leh blah seme .
lapalah weh , sbb tak slera nak mkn tadi .okbai .

No comments: