Thursday, July 14, 2011

cegeng .

assalamualaikum ;)

hari ni aku cegeng . kau tau sbb ape ? okeh , cerita dia macam ni .


"tadi,cikgu tak masok kelas , jadi aku bersama rakan2 yang lain ni berborak lahh pasal cerite korea, biase lah kann ,kalau akau cakap ,ibarat cakap sampai 10km .aku pon taktau lahh apsal suara aku ni kuat sgt kann .ramai lah jugak orang tego tapi aku tak berubah jugak . hee ~ari tu ade sorang laki ni , aku gelar die mamat AN je lah ye .

si AN ni penah tegor aku , die cakap "suare kau tu kuat sgt la,macam laki aku dgr ".aku pon jawab "amboih,kau ni telinge macam ape ntah .lalu die mnjawab"hehe,telinga aku ni sensitif sikit ".

okeh ,sambung part aku cerita korea bersama rakan aku tadi . waktu aku bercerita pasal korea tu, aku kat belakang si AN tu . aku syak die dgr ape aku cerita, sbb die duduk tegak je waktu aku cerita tu , tak buat apa2,sperti sdg kusyuk mndegar cerita aku . HAHA . budak ni pon cakap camtu .

tak lama lepas tu ,waktu balik . aku tak balik pon , sbb buat stadi gerup ngan kawan aku . waktu dalam perjalanan  nak gi masjid kat dpn sekola tu . aku borak lah ngan kawan aku . waktu tu sesak lah jugak nak jalan .sebenarnya aku ngumpat si AN tu . ngumpat punye ngumpat tiba2 aku nengok sorang laki potong aku jalan .kurang hajar betol .aku rasa kau dah dapat agak da sape yang potong aku .

TAU SAPE POTONG AKU ?

si mamat AN tu lahh . dem . aku tak sangke dia kat belakang aku . aku rasa dia saje nak nganjeng aku .FTW .
dan aku rasa jugak,yang die gelak . kawan aku cakap si AN tu lama dah kat belakang aku . kawan aku ingat aku saje nak ngumpat depan dia . kira nak nganjeng lahh .

aaaaaaaaaaaaaaa ! malu dowh .

wkwkwkwkw . sape suroh ngumpat org kann . hamik kauu .

No comments: