Sunday, July 17, 2011

Kisah Dongeng

 

okeh , aku suke giler lagu ni . ini video preview je  .belom full song lagi .aku rasa cam lagu ni menusuk kalbu jer . ceitt . 

okeh, video ni mule2 ade nampak satu rumah yang nmpak mcm lame gitu . ala2 , kat hollywood .pastu diikuti muke stacy yang macam lady gaga gitu .then ade org yang istimewa . oke fhm ?

okeh ,ni bukan motif aku tules ni . sebenarnya aku tertarik dengan lagu ni . 

aku suka part lirik ni 

"Ku sedar ku tak seberapa
                                       Jika dibanding merekaYang jauh lebih megah dari diri ini"


bukan tu je,chorus pon aku suke

"Mencintai aku dengan seadanya
                                                         Mencintai aku bukan kerana rupa"

okeh,sbenarnya aku semue lirik . dah2 . dgr je lah lagu ni .

kbyee ;)

No comments: