Thursday, July 21, 2011

Menuju ke Jalan Allah SWT

Assalamualaikum .

amacam sedap tak tajuk ?

macam ni , Badan Dakwah dan Ibadah(BADIB) ade wat mejelis . Majlis ni majlis berbuka puasa beramai2 pastu semayang maghrib,baca yassin dan seterusnya solat isyak berjemaah. OK . da lame da aku tak pegi mejelis2 mcm ni .

MAjlis tu buat ari ni . aku ingat nak pergi lah . ha , sekarang da balik da pon ,

balik sekolah tu,aku tak balik umah pon . lepak2 kat masjid . lepak2,borak2 . then mandi . baju sume kawan aku yang ayen kann . bagos tak die . wahaha.

aku pon pergi lah ,pastu aku ternampak si AN . kau knal ? die kann pakai serban berbagai . pastu die jugak jadi bilal . bagos kann . gagagagaga

OK . sekarang aku letih gile waras. pagi tadi dah la ade ceramah . tak lame pon . 2 jam jea . skjap kann .
then pegi geografi ,pastu pegi ntah mne lagi ntah . 

bile dapat bebuke bapak hepinye . mngalahkan org afrika  tgah lapar yang cikgu geografi tunjuk tuh . 


orang afrika . *sori gamba tak HD.

eh2 , nak tido ar dulu .pening pale la wey .kbaiiiiii .

No comments: