Wednesday, July 13, 2011

Tekam Resort

hallo . .

naakk pegi Tekam Resort !! .

oke2 , mai aku jelaskan .

macam ni , bg pelajar2 yang ambil peperiksaan penting, mesti ade seminar kann , okeh, bosanlaa kann kalau seminar ade kat sekolah je kan , jadi cikgu2 semue ni amik keputusan nak buat kat resort . lebih kurang nak tukar suasana pembelajaran la . kalau macam tahun lepas tu , cikgu buat kat resort semuji .

TAPI KANN !

tahun ni , form 3 buat kat sekolah jea . form lain buat Tekam Resort . alasannya cikgu cakap waktu majlis permuafakatan bersama ibubapa tu , ramai ibu bapa takk setuju sebab nak tanggung anak beranak diorang yang fom5,fom3 serta fom 4. banyak la nak kene tanggung kann .  

KENAPA ? !! KENAPA ?!! kenapa ini semua harus berlaku ? 

aku nak pegi resort tu! . ape kes seminar kat sekolah . mcm biase jea la pembelajarannye . takde aircond ,takde kerusi . paling tidaknya kat sekolah duduk bersila ats tikar , naek tgahari sikit ,mulelah terjulur kaki ke depann . pusing sane lah,pusing sinilah . haram kusyuk .

tekam resort

aku kann , tade la nak memilih sangat kann , tapi kalau dah ajak seminar kat sekolah lain tu pon,aku dah bersyukur nakk hidop .takpon ajak sekolah lain dtg sekolah aku .dapat la jugak nak usha2 cari kawan baru.

kbyee ;)


No comments: