Thursday, August 25, 2011

Hiks;)

hey !

thanks utk bunga yg awk bg tadi . whiterose , saya suka . cantik ;)


even bunga yang awk bg tu sekuntum , tapi sgt bermkna utk saya . awk tahu tak , saya dah lama peratikan cara awk dan berharap awk akan ckp dgn saya .awk pndai , kelakar,*comel . walaupun jadi kawan .saya tak kesah .dan baru2 ni awk ade ckp ngan saya . since tu , hbungan kita makin rapat . awak suka buat saya gelak . dan awk sgt comel bila ketawa .hiks












dan semalam , awk ade pnjam buku rujukan saya ,lepas tu awk bg saya semula . then awk smbg kerja awk semula .
tak lama lpas tu awk tanya saya :"awk dah bce ke blom ?"
saya jwab "bace ape ?"
awk "err , page 143 dlm buku rujukan awk, bacalah "
saya pon bukak page tu dan kat situ tertera


"this page is  translating my words"




saya senyum , dan smbg kerja saya semula .
then ,awk ckp "balaslah !"
"oh kene balas "
saya pon balas lah apa yg awk tles tu .

waktu balik tu , ade budak kecik perempuan comel tarik2 ujung baju saya dan ckp
"sis , this whiterose for you , that guy ask me to give this  "*smbil menunjuk2 jaari telunjuknya kearah kdudukan awk .

saya nampak awak pndg , muka awk merah dan awk tros msuk dlm kereta .







***************





tuk,tuk ,tuk (knock the door)

yes mom !
are you dreamin' again ?
errr ..


p/s:kalau tak phm gi terjun bgunan .

2 comments:

faqihah . faqihah said...

cerite ini akan disenaraihitamkan utk msuk dlm koleksi novel sy yg trkenal lg meriahuolls tu .
cite ni jugak terlampau tragis , kerana trdapat kjadian terjun menterjun bangunan di akhir cite ni .

hehe .

@ atieqah @ said...

okeh , terima kasih . inilah yang sahaya mahu ;)