Tuesday, August 9, 2011

kene cucuk hari ni . terbaekk lah ;)

hari ni kene tutut (cucuk) . best dowh . . .

aku kene cucuk form 3 , tujuan cucuk ni bg mengelakkan dari kancing gigi . ha . tau kancing gigi ?

kancing gigi ni macam rasa kebas kat gigi pastu kite akan rase kebaslah kan . bila rasa kebas kadang2 tu kita akan gigit lidah kita .bila gigit lidah . rasa sakit la kan . kdg2 tu kann ade smpai terputus lidah lepas digigitnya ., jadi bagus kann cucuk ni . setakat rase jarum masuk dlm kulit tu , tak heranlah daripada lidah aku putus . naye ..

okeh , ramai yang nanges . aku pon tak nanges jugak . mula cucuk tu tak rasa ape2 pon bila dia tarik kuarkan jarum tu , perghh ,rasa dia terbaeklah .


jadi yang aku ni suka sgtlah kan bila tgn tak skit . aku pon gelak2 serta menganjeng rakan yang lain . pastu aku nampak si SA ni , aku pon senyumlah kat dia .

ucapan utk SA : ni kali pertama aku senyum kat kau , ape kejdahnya kau pdng tempat laen . mcm kambing jea aku senyum sorang2 kat situ .ni kali prtama nak try senyum kat kau. kang tak snyum kang ckp aku smbong , pdhal dlm fb baek sgt gayenye . lepas nie jgn harap aku nak snyum kat kau dah .

okbai ;)

No comments: