Monday, October 24, 2011

Lelaki nampak hensem bila ...

HEY !

aku rasa setiap org ade pndapat yang berbeza , since aku tengah boring ni , aku nak menulis lah lelaki nmpak hensem bila... OK . ini just pendapat aku jer . jangan tibe pulak kau komen2 kat sini macam org meroyann , said"WTH , &&*$@#%&*$#@% .blablabla"

OK STOP .

First of all .HIHI

Suka Kucing ;)



ok , pendapat aku the guy yang suka kucen ni nmpak cute kot , even muka tak lah sehensem mana and bila nmpak dorang  hug and kiss kuceng tu nmpak mcm penyayang and bla bla bla .


Second ;)

Pakai jam 


lelaki yang pakai jam ni , nmpak mcm kemas dan mcm mementingkan waktu lah . lebih kurengg lah kann . nak2 pulak  pakaii jam dgn tgn berurat gitu , perghh , mcm nmpak org rajin buat kerja . HIHI . Aku rasa jam dengan urat tangan nmpak sgt sepadan . HOHO.


Third

Lelaki with pink tshirt 


errr , geli ? jambu ? HAHA . bagi aku tak ponn . Aku rasa lelaki yang pakai baju pink ni berani derr . Biasanya lahh kann , org ngutuk2 ckp "pink ?!kau mknyah ker ?" tapi dorang berani mnghadapi tomahan sbegitu . hebat kann . HAHA . Lagi satu pink ni feveret aku , kau tau dah kann ?! tapi aku rasa laki pakai baju pink ni mmg hebatlah , nmpak smart .

Next..

Pakai Kain PElikat



aku taktau apsal , bila nampak orang pakai kain pelikat jer aku rasa mcm 'waaaaa!" . OK , utk org baye2 aku je yea. Pakcik2, atok2, abg 20 ke atas tak layann . HAHA . Aku rasa cam cool giler pakai kain pelikat , even pergi The sTore pakai kain pelikat , woah , cool !Tapi aku rasa lagi smart bila pakai kain pelikat waktu nak pergi sembahyang ,walaupun pakai tshirt cap ayam 5 hengget tu stok2 jual kt Pasaraya ekonomi . Aku nmpak mereka ni mcm ayu, pndai berdikari ,sopan santun . HA, giteww.

LASTLY

Suka buat Lawak ;)

wahh , ini paling suka dari yang suka , betol ke aku ckp nihh , Yang ats2 tu takdak ponn tak pe, tapi aku suka yang ini . nmpak mcm suweet gila dpt ehem2 yang suka buat lawak . mesti tak stress , bhgia jer idop kann .

OK , tapi sebenarnya kadang tak tepat jugak . HAHA . aku rasa bila org tu kita dah suka ,semuanya ckp hensem , bak bulan lahh ,cececece.OKEH, yang lain2 aku rasa a guy perlu jadi jujur , walaupon percakapan tu mnyakitkann .HAHA , aku nih kalau nak mmilih sgt ponn ,tak boleh jugakk.cermin diri dulu . BWAHAHA


OKEH, tu je kot utk kali ni . TILL THENN . BYEE .












p/s :entri gaye nak cari pakwe . wakakaka . aku main2 jer lahhh . ko jangan nak amik serious !

No comments: