Sunday, November 6, 2011

The Day before Raya Qurban

HAHA , *gilak ke apa intro tros gelak2 . wawawa


ni ha nak stori hari sblom raya korban kat umah mak pertama, aku keje aku photographer aka kacau org di dapur , HIHI . moh nengok gambo meh !



Bahan2 buat rendang ! kau jgn ingat aku nak wat resepi , tapi sebenarnya itulah tujuan aku . Tapi bila semua dah siapp abg aku nyorok Ipad aka kamera aku, tu lah ,org dengki mmg gitu .


ayam mentah dann lada kering blender , api tak pasang teww . style org nogori katenye .


see , api tak pasang ponn .

sebab ...

jeng jeng .



nak masak kat luar !!  jgn nak geli2 . tampo kang ! bukan masok ats tanahh .rendang tanpa rempah mak koi kabo . jimat duet , lagiponn sedap lahh rendg tade rempah ni . nak 2,3,4,5 jugak kali aku meratah . HAHA


ini pulut separuh masak nak buat lemang .


tuk saya !! handmade aww . sedapp der lemang nihh .

mana saya ?!!









disini !!mmotong daun kunyit nak masok kat rndg .

muka kene ttup sbb terserlah kekusyukan di situ . vavavava



jeng2 .hasilnyaaa !

okeh lah tu kann .


ok ini ceritanyaaa .

hari raya yang btol menanti . haha ,rajin sgtlah aku mengapdet skrg ni KANN .

KBAII

3 comments:

faqihah . faqihah said...

lawalahh gmba bwg2 dlm gmba yg 1st tu . mcm comel je . huhu . kaler dy lawa .

Panahan Hati... said...

hehe . . trbaek ! whahaha :DD

atiqah said...

kann ,koi ponn rase lawa ~