Monday, November 28, 2011

Reunion kecil-kecilan saja .

Semalam aku dan membe sekolah rendah aku wat lah reunion , tapi kecil2 saja , sebab ramai yang busy , yang betol2 punye nanti mybe makan Steambot . Dan paling tikuss sekali bila takdak sape yang dtg =.=" .

Ehem , tak kisah sgt sbb aku anggap KECIL-2AN sahaja .

Padahal dlm group ex sekolah aku kat fb ramai lah jugak ckp ;-

aku on jea , kol bpe ?
ehh,bolehlahh , aku free sok .
aku bleh dtg .
aku pergi ,,


dan mereka ni tak pergi ponn , sadd kann ?

kemudian kitorang gi jalan2 ,and naek bas utk balik .

ni sedikit gambar ,

makan chicking saja ~

 tiga ketul ayam sekali bedal , huduh sgt kann .

 jannah dan nina .
faiqah dan akulah .

and petang tu kitoraangg pergi jogging ,except faiqah . Jogging kat Tasik Chatingg ,(chatin)
turun tangge jr teros lari , tak sengal ke ? sepatotnye sbgai athlet yang berjaya , we must ..

Panaskan badan dulu right ?

but kitorangg ni teros belari ke-excited-an , dan beberapa minit lepas tu , 
sempot ! lol

aku lah yang paling terok sekali , vavvava . dak nih  dah 1km belari , aku pulak dok merangkak2 lagi . HAHA, tipu jer . Tak merangkak ponn , jalan2 gaye mak2 datin baru balik pasar jer , hang tauu ?

then tak lama tuu ,
HUJANGG !

ahh , sedih . HAHAHa

lepak jap kat perentian kat situ , then sambungg balik wlau dlm hujann , bukan itu sahaja siapp main buai lagi kat dlm hujann-2 . Kanak2 ribena giteww.

thenn naek atas ,pegi kedai makan yang berhampiran  lalu capai air dlm peti sejuk org tuh dan  teros minom . setengah botol gak aku tegok , HAHA.*Dah bayaarr kayy 

Pastu pekena pulak ngan roti bakar  .

lepastu balik .

OK , nak babailah .

No comments: