Saturday, December 17, 2011

Picnic tak mengjadi .

Heluu pembaca yang saya sayangi muahhh-2 sekalian .

Pagi tadi aku pergi pantai dengan family aku , tapi tak semua family sangat ponn . Abah ,mama , mak dan ablong  jer .

 pastu sampai perhentiann mane tah , berhenti kejapp nak minum-2 . aku dress up simple giler .

tudung ariani hitamm + tshirt kolej komuniti abg aku + seluar trek +selipar jepun angrybird . amacam comel tak ?mesti lahhh cumilss .

sediakan baldi cepat . LOL

sambung balik cara aku berpakaian tadi ,smpai kat perhentian tadi , aku jalan lah , jalan punya jalan aku nampak ade lelaki , ade perempuann . tak pelik pon dakk.

kemudiann , aku nampak seseorng yang macam aku kenal . dia pandang sekilas jer kat aku , tai aku lima nam kilas aku pandang dia .

YESS , mmg diaaa . budak sekolah aku rupanyaa , mule-2 segan jugak sbb dressup gitu gaye . Lama-2 tu aku tak kisah ponn .

Lepas tu bertolak lah ke BlackStone , coitt air besar giler kat sana . so tak jadi lah pergi mandi . Lagiponn aku taknak mandi ponn kat situ . Just suka-2 tenang fikirann kat pantai . Tak gitu ?!

Then pergi lak kat TC ,



 nampak tak mendung tu ? aku guna apps IPHONE



 baru nak bukak tikaq ,

shushushujujujuktakatka*bunyi hujann

pastu berlari lah pulak kat bwah jambatan yang berhampiran kat situ . Jadinye kitoraangg makan kat bwah jambtann . Feel dohh . Eh ,aku tak makan ponn kat situ, aku makan kat masjid .Mane taknyaa air hujann ngan pasirr tak sabar-2 nak masok dlm pnggan aku .

sekali masuk pasir dalam tu . aku capai botol air ,aku basuh tgn .

"ma . tak jadi nak makan "ujar aku kat mama aku .
"tak pe la , awak makan kat masjid karang " balas mak aku



uish , macam air terjun pulak aku tengok . HAAHA

Last sekali aku pergi pantai sepat , perghh situ best gilerr . angin sepoi-2 bahasa gitu .aku terpakse pakai beg , mahu tercabut tudung aku kalau tak pakai beg. Apalagi , bergambor la kann .








dah-2 gambar aku tak boleh byak-2 . hihi .

till thenn. byeee

No comments: