Monday, January 2, 2012

benci ~

shoutmix dah buaaangg .sbb dia soh bayar bagai ke ape tahh . tak suka dohh . Berie sgt kann .AHAAHA. Dah kena cari ruangan soseh2 yang baru pulaak . ishh 

sebenarnya takder motif pon nak post , saje je nak post sempena tahun baru ni . AND esok sekolahh kann ? tak sabar kot . aku amik aliran sains , mesti seronok nanti belah2 katak bagai . OMG , cant wait !!

sedar2 aku mcm dah tua kot , rase mcm baru lagi aku main gelongsor kt tadika , main mende lompat2 tu lepas makan , then balik umah ,mama tanya"tadi makan apa ?"

"nasi batu" aku jawab .

aku layan je cakap makan apa . tau tak nasi batu ?


nasi impit lahh . kannn die potong petak cemtu . gaye batu kann . kann lahh .

eh tua dahh , tahun depan form 5, pastu masok STAM ,universiti ?
eh universiti ? macamane tuh .assignment bagai . GRADUATE ,thenn belajar bawak kereta ,pastu kerja, kerjaaa ?pastu jumpa pakwe , ehh ? ok benti ehh .

ok , aku berazam kann . sebelum aku graduate , aku kena /mesti/wajib ade DSLR . Harus !


OKLAH , BAI

No comments: