Friday, January 6, 2012

Lata Meraung ~

HAI Peeps ..

Nothing much , haritu aku ade pergi Air Terjun Lata Meraung,Jerantut  . Sesetengah org tau tempat ni , sesetengah tidak . Tujuan pergi jerantut ni , bukanlah semata2 nak pergi air terjun tu . Tapi sbb ade hal lain .Tapi entah mcamne boleh singgah kat situ .Aku tak mndi ponn , kibas2 air ngan kaki sudahh kann .

Otw sana , singgah berenti japp . Pastu tangkap gambar dengan selok pintunyaa . Tiba2 ternampak pokok pisang ni . WEIRD . tak pelik ke ? aku rasa pelik . AHAHAHA

ok , nak pergi Lata Meraung tu kena masok perkampungan org asli dlm beberapa km camtu, pastu kene tinggalkan kereta , berjalan pulak meredah hutann . Dlm perjalanan ke situ aku dengar la org menjerit2 . Sbb tu kot digelar Lata Meraung .

HHAHA , sengal nye aku . Nampak tak bertapa letihnya muka aku jalan kaki . Nampak letih tak ? LOL
jalan tu tak letih , yang letih tu naik tangge mula2 , cam harem . BUdak laki seme dah bla meninggalkan aku dan mak2 serta bapak aku. Mungkin aku lebih terer sikit sbb mndahului mak2 dan abah aku . HIK HOK

This is my beloved mama . ade nampak mnde tersembunyi tak ? LOL

tidaaak , tempat ni telak merosakkan mata aku .Sengal lah org keling datang kat sini , dorang ingat dorang kat pantai amerika gamoknye . Amerika ade pantai ke ?lepas dorang mndi dorang celebrate minum carlsberg ramai . Yang kau nmpak tu mngkin pakai shorts je , tapi ade yang lebih teruk . ehemm .LALALAA~*buat2 tak dgr *

HAAAA ,pastukann kann . kat situ ramai MAK HAYAMMM ~ menjerit gaye org gilaaa . kau tahu kenapa dia jerit ? sebab kene ngorat dek abg keling seksi tu lewww . eeei ,rasa nak bg mak hayam tu penampo sedas. Gedik lalu ~ mak hayam melayu kayy .

Tangge keramat mngkinn , Panjang lagi kat ats tuhh . PERGHH ~yang tudung coklat tu mak pertama saya <3 <3


sebagai tandaa ~aboh ponn tidak kurang hebatnyaa . HIHIKS ;)

my beloved MOTHER'ssss


Thats aLL . TATA ;)

No comments: