Monday, February 27, 2012

Handphone Vs DSLR

Moshimoshi

Sekarang ni kann aku tengah keliru . Aku keliru mnjadi buntu ~eh eh eh over pulak .

Kisah dia mulanya mcm ni , aku telah mengumpul sbyak RM 500 sekarang untuk membeli handphone ,lama gila kot aku menanti nak dpt enpon baru , enpon torchlight aku ni hanjeng sgt dah skrg ni . nanti abah aku tambah lagi RM 300 . Gila susah nak minta tambahan dari abah aku . Get it ?



Kemudiann pula, abang aku tanya ,


abg,aku

Nak DSLR tak ?
Uishhh ~nak nak.
Bak duit :D
Baaa~ape duit koi pulakk .
Tambah RM 400 je . Sebab nanti aok mesti bawak sekolah ,pastu rosakk . berbaloi tak kalo duit koi sorang ?kalo nak soh aok ganti ,sampai sudoh tak mboh ganti .tak gitu ?


Mcamana ni ? nanti kalo aku kasi abg aku Rm 400 , nanti tinggal Rm 400 . lagi Rm 400 nak cari mane pulak ? takkan nak mintak kat abah aku lagi .Nanti abah aku tanye pulak mana duit dia kasi tu . Aii , dah lama nak DSLR .Henpon nye nak jugak . Sape nak belanja ? Hehe . RM 400 je , nanti saya kasi no akaun . HAHA .JKJK . Saya teross kann .

2 comments:

faqihah . faqihah said...

aip2 , omey btol enpon tu kan ?? haha casing biru tu pon comey , tlong blikan weh . huhu . koi hrp rezki dtg mncurah2 kt aok , aminn ~

atiqah said...

ahhhhh , aok dah ade wane ijo . nak byak2 pulak . podaahh .aminnn . semoga rezeki koi mncurah2 ~