Thursday, March 15, 2012

Fes in a time

Semalam aku tengok wayang . Fes taim in a laif beb !! Rasa mcm jakun gilaaa . rasa nak jerit"waghh !! akhirnya saya berada di wayang!!!,wahhhh ~~"

Bila ada dlm tu kann , kann bunyi effect dia kuat , perghh rasa mcm 'piaw 'gilerr ahhh . HAHA . Baik , aku tengok cerita ni semalamm .

From Disney ,John Carter!!

Dohh , siyess cerita ni besss . Bess lahhh .Lwak pon ade . Sempoi abiss . sampai ade budak kecik lingkungan usia 2 tahun , cakap kat mak dia "mak,esok ade lagi tak ?, mak,mak,makk!!!! oo makk ,makk , esok ade lagi tak ?"
mak dia tak jwab ponn , HAHAA .

Hero dia pon leh tahan handsome nyaaa . LOL

Taylor Kitsch <3

Jadi sila tonton ini ceritaaa :) LULZZ


No comments: