Saturday, March 31, 2012

Penari Tiang ?

Assalamualaikum

Baru baru ni aku tengok kecoh dekat facebook pasal penari tiang kene denda RM 25 tetapi org yang tak pakai topi kaledar sbb pakai serban kena bayar sampai RM 90 . adilkah ? setahu aku polis "tak sentuh " atau tak boelh ambil tindakan terhadap org yang pakai serban, penutup kepala mcm org sikh tu , sbb agama diorang . setahu aku lahh .

Baiklah aku bukan nak cerita pasal undang-undang ni . tapi aku nak cerita pasal penari tiang ni . Ya, mngkin aku tak sesuai cakap perkara-perkara begini , yelah umur pon baru 15 tahun 4 bulan. Baligh pon belom lagi , ye dop . wakaka

err , aku jugak bukanlah nak cerita pasal hukum hakam agama di sini . sebab aku pon masih jahil lagi tentang agama . tapi aku nak tunjukkan dua gambar . gambar apa ? bukan gambar lucah okeh . ini gambarnya

percaya tak dia salah sorang daripada penari tiang yang mengaku bersalah, masuk dalam metro beberapa hari yang lepas . Aku rasa dia sangat comel bila bertudung :)



gambar dia lagi satu . dah jgn pandang lama-2

dalam banyak2 kerja kenapa nak jadi penari tiang jugak ek ? baik jadi penulis novel ke , tak payah kuar modal,keluarkan idea je , duduk ats kerusi dan taip kemudian hantar ke penerbit buku , tup tup dapat RM 4900 setahun . LOL

tu je kot cerita hari ni . Mari doakan supaya dia insaf :)

No comments: