Saturday, March 31, 2012

Tabiat

HAI.


Baru baru ni aku ada pergi kedai . Kemudian ada terserempak dengan jiran aku . Umur dia lebih kurang 60-an lahh . Maka berlakulah perbualan diantara kami .

tekan gambar untuk paparan yang lebih hd .
tekan gambar untuk paparan yang lebih hd .

aku pandang dia punya pelastik . dan aku nampak ...


ya , aku hairann . tapi sekrang aku dah tauu . 
yelah , zaman dedolu mana ada darlie , yang femesnya time tu colgate ni  jela haa .
bagi diorang ubat gigi tu semua colgate . kau ada tak mcm tu ?

eh kau jgn taknak ngaku . 
mcm maggi jugak , kau beli jenama cintan ,vits bagai . tapi kau panggil "maggi gak an ?"
kann ?

"eh , aku suka maggi vits "
"eh aku suka maggi cintan ."
"eh,aku suka maggi yang jenama maggi teww "

tak pernah ?

lagi satu pampers . tau pampers ? pampers kanak-kanak tu . LOL 

padahal jenama pampers ni banyak ada pet pet , diapers dan lain-lain ,
tapi kenapa ?

"mak , pampers adik dah abih "
"kesian budak tu kene baling pampers dri ats"
"adik aku guna pamper yang pakai tarik tu jeww , sbb sng , adik aku tu ganas sgt "

ke kau tak pnggil pampers ? kau panggil lampin pakai buang je ? serious kau lawak . LOL

yaa , sbb zaman dulu ada lampin pakai buang yang jenama 'pampers' , sebab tu sampai sekrang nama pampers tu kekal .

sebenarnya banyak lagi , tapi ntah aku tak hengat . kau orang ade penah terpikir tak pasal mnde ni ? ke aku sensorang jeww ? haha .

Orait, chaww


No comments: