Saturday, April 28, 2012

Cuba enseng sikit .

Hai , lama tak cerita2 . :P

hari ni aku nak cerita psal pakaian . Bukan pakaian perempuan tetapi lelaki . aww ~ LOL

aku rasa aku tak bergaya pon , tapi mengkritik orang ni aku memang suka . Hihok

OKokokokayy .

Biasanya sekolah buat kelas tambahan , biasanya mesti ada syarat pakaian kan ? biasa sekolah aku syarat pakaian utk lelaki ialah :-

a) baju berkolar
b)seluar slack bukan seluar jeans
c) kasut atau sandal .

Biasanya aku tengok budak lelaki ni pakai mcm tah pape ~ tak bergaya langsung .
selalu pakai baju gini ,




eh eh eh , seyes tak lawa . kawan aku pon ade cakap mcam tu jugak .

pastu pakai kasut sekolah pulak tu, tak pon kasot sukan . yang kasut sukan tu pulak comot2 . eh eh eh , tak comel .

acu sesekali pakai camni .






rombongan sekolah pon mcm tu jugak .  cuba pakai ceni . mesti comel . yang tak comel pon jadi comel . wahaha . kalau cikgu tak kasi pakai baju kemeja mcmni . sekurang2 pakai lah tshirt berkolar warna merah, biru terang, hitam .oren, hitam merah , hitam biru , hitam ijau dan campuran itam yang lain, itam tu yang byak.bukan lah campuran itam ijau tapi ijau yang byak .hitam yang banyak . jgn lah pakai merah campur biru ,biru campur oren ke, janganlah. baju stripe pon tak lawa jugak .







haaa , kalau warna camni ok . tapi kena ikot sesuai warna kulit jugak . kalau muka gelap , jangan pakai baju terang-2 . baju warna gelap ok :) kalau muka cerah apapon sesuai . haha. haa , tshirt putih berkolar pon ok jugak kalo nk pakai . kalau tshirt putih,hitam sikit pon takpe .

pastu kasut . ce kumpul duit sikit beli kasut mahal sikit . converse ke, adidas ke .ape2 je laa . kann gi kelas semat tu .



mungkin ada yang cakap ,"gi kelas , tak payah nak lawa sgt laa , nk belajar . bukan nak bercinta .!"
haa , ikot anda lahh . ok dah .

Baiii

No comments: