Monday, June 25, 2012

Sakainess shows on your attitude !

hambik kau , rakus gila betol aku nak updet . zzaapps teros letak gambar . aku tak tahu gila ke apa akak tu , dia tak habis habis tanya aku pasal kain dalam . eh, korang boleh tengok sendiri lah dlm tu . aku tukar topik pon dia masih nak cerita pasal kain dalam . kejadah ?kejadah ?

ye ye je itu 'akak '. aku syak lelaki  biroh tahap dewa lah yang menyamar ni .
okeh , kenapa aku cakap macam tu ?

1. dia tanya aku kena spotchek apa harini . dia kata dia perempuan, dia dtg harini tapi ape kejadah sgt taktahu spotcek apa harini .
2. sibok tanya perasaan aku waktu spotcek kain dalam , mcm dia tak pernah jee.
3. gambar fb dia takdak, yang ada pon tak tunjuk muka
4. nama FB dia sengal sangat .nama dia +nama tempat .

kau perasan tak? apa yang dia cakap pasal kain dalam je . hamende ke gila lahh . eh , spoil lah mood aku petang2 yang indah gini. aku tak balas dia panggil nama aku , macam desperate gila nak tahu . argghhh ~ menyampah dohhh .

last2 aku unfriend then block .
aku padam nama je , dah ada klu . gambar pon dah ada . hati hati lah yak . haha

aku ingat aku sorang je kena tapii

3 comments:

Atief Emran said...

bangang doe dax tu..mcm dye sorg kene pakai kaen dlm..dye ingat aq x pakai..bz jep ckp pasal org selak kaen dye..puihhh!!

Atief Emran said...

a'ah..mcm dye sowg je kene selak kaen dlm..klo pngwas lagi teruk..abis kene raba..

eca said...

saket je daax 2 ..eeii..kunk..ny mkn dye!!