Tuesday, July 10, 2012

Air mineral pelbagai khasiat ?

Assalamualaikum ^_^ .

Sekian maklum , kau orang semua mesti tahu khasiat air mineral/air masak kans ?

Kalau manusia tu dlm 3 hari tu tak minom air, boleh menyebabkan fatal tau . fatal?fatal ?eh eh , mati lah .
begitu pentingnya air dalam kehidupan kita . Kalau kita mengantuk dalam kelas pon,dia punya cara nak atasi  minum air jugak kan ? itu sebab kita mengantuk kerana kekurangan oksigen . sedia korang semua tahu , air ni ade oksigenn , jadi bila kita minum air, oksigen meningkat balik . haaa ~begitu ya ank2 sekaliann .

letih eden nak explain , penah tak anda jumpa air mineral yang boleh mengubat penyakit ?mcm2 penyakit. penyakit migrain, tekanan darah tinggi atau rendah, anemia, degupan jantung tidak stabil dan mcm2 lagi ? penah ke tidak ?




jeng jeng jeng . ini diaa . aku jumpa 




wehh , RM 3.50 jee ? murah tu . daripada nak beli ubat2 yang mencecah beratus ribu ribann . lagisatu yang menarik perhatian aku kann , boleh menguatkan ingatan beb , bagus kot utk budak sekolah agama mahupun tahfiz, kau takyah ikut masa pon , kalau kau nak minom, minom jee. takde sukatan bagai . haa, amacam ?


kalau aku lah kann , mcm2 aku beli ubat minda lah , tapi asik2 lupa je nak mkn, LOL . kalau mcm ni bila kau terpikir haus je, kau minum. haa , senang kann ?


Air SHIFA ni jugak diproses secara unik, istigamah dan berterusan dengan i pengisian bersifat spiritual oleh pengasas YAYASAN MAJLIS TA'LIM AL-FATIHAH NUSANTARA, dengan zikir-zikir khusus, bacaan ayat-ayat Al-Qur'an Al Karim serta penyerapan Hizib Sirrul Hikmah dan Amaliyah As Shufiyah. 




kajian jugak ada mengatakan kalau kita cakap perkataan buruk2 dekat air, maka molekul kristal dalam air tu akan berubah jadi yang buruk , tapi kalau kita bacakan perkataan yang baik2 nak2 lagi ayt suci alquran maka baiklah molekul kristal iteww . tiada apa yang perlu dipertikaikan lagi kalau air yang kita minum tu dri bacaan air suci Alquran . 

aku dah letih menaip , jadi kalau nak tau lebih lanjut , korang boleh pegi sini http://www.shifa.com.my/ atau page dia di sini https://www.facebook.com/shifawater

No comments: