Monday, July 16, 2012

Cakap siang pandang

hey . Assalamualaikum dan selamat petang , actually ni cerita ringkas je kot .

starting dia mcm ni , tadi dalam bas , aku ade berbual dengan kawan aku . OKay , truly mmg suara aku kuat kalau bercakap ni . org dok depan seat aku pon boleh dengar . ape yang aku bualkan ?

aku,kawan

sape ajar kelas aok insyak ?
ustaz bori , nape ?
oh ,
nape?
aok tau tak keje koi insyak punyalah berlambak . dah lah 2 tajuk tu nak kena cari maksud,pastu kene wat kara......

ape yang aku cakap terhenti sbb org seat depan aku tu pandang aku , biasa je kan org pandang ?
tapi ape yang luar biasa, budak yang dok depan aku tu , adalah adik "ustazah" yang ajar insyak tu weh !GULP! then teros aku cakap pelahan2 . Kahkah . Tapi itu bukan mengumpat kan ?kire aku mcm mengeluh je lah kan? ,. kahkah . itu lah mak aku kata "cakap siang pandang2, ckp malam dgr2" lebih kurang camtu lah . hehe

dulu pon mcm ni jugak . tak berubah2 tiqah oiii .

No comments: