Friday, August 10, 2012

Ramadhan dah nak habis :'(

Assalamualaikum semuaa :) teheee ~

Actually puasa dah nak habis dah kan ? so sad . aku tak pernah rasa macam ni dedolu dolu . Waktu kecik2 excited nak raye je , sekarang aku rasa macam nak menangis je bila puasa dah nak habis .

Since bulan puasa tahun ni , menjadikan aku seorang yang lebih berdisiplin . ececee , takde lah disiplin sangat . so so je lah . Lagipun ....


bila bulan puasa sekolah aku ade buat tadarus al quran duduk dalam bulatan . Yeah , aku suka sangat time tadarus . Yela , kalau bulan lain jarang bukak Quran  . Bukak pon kadang kadang untuk menghafaz . Lagisatu , kalau bace sensorang kat rumah , mngkin banyak bacaan yang salah . Tapiii , kalau kat sekolah mesti nanti ade orang betulkan :D

klik utk paparan lebih HD


lepastu , kalau lepas sahur tu boleh menghafal :) . yelah kan , pagi pagi otak fresh ilmu mudah masuk . tu seronok tu .

klik utk paparan lebih HD

haha , pelajar sekolah agama je mngkin pham apa aku tules ni . 

dah tu , bulan puasa jugak mcm2 makanan ada . murtabak tebal tebal , air blue barli , katira , air dark knight pon ada. mcam macam . ayam golek pon dapat mkn bulan puasa . bulan lain ? jarangg . haha

klik utk paparan lebih HD

dan sebenanya banyak lagi . wargh , indahnya bulan puasa . nak study late night pon tak takut sebab syaitan kene ikat . kehkeh 


bai :)


No comments: