Sunday, October 21, 2012

Aku kembar Najwa Latif

Assalamualaikumm.

aku saudara Najwa Latif . kenal ? yang glemer dgn lagu cinta muka buku tu ? kosong kosong kosong ?
untuk dia ,heyy . untuk dia heyyy . ramai sangat dah cakap muka kami sama . jadi aku mengaku lah . sebenarnya aku malu lah jugak nak mengaku . tapi macamane pulak kann. aku taknak menipu anda semua .


aku .

najwa latif .

series . kami saudara . saudara sesama ISLAM . LOL
hahaha , sorry ^^
akumenipulagi

samakah ?entah . kalau tengok cerita NajwaLatif kat AstroRia tu , dia nampak gempal sikit kann , disitu lah abang2 aku berkata "dik, macam aok "

sedara aku pun ade cakap . friends kat fb yang aku tak kenal punn, add aku . sbb ? dia kata muka aku cam Najwa Latif . kelakar tak ? tak kelakar eh. ermmm .

dan satulagi adeorg cakap muka aku mcm Raja Azura . BHAHAHA . 
sedara ada cakap, jiran ade cakap , dan kawan aku ade cakap jugak . aku hengat waktukecik je org cakap muka akumacam raja Azura , rupenye tetiba je kawan aku Dzafirah tu kata ,

waktu tu aku kat surauu . 

Dzafirah: eh,muka aok mcm ni lah . aish , sape tuu . engku ? tengku ?
aku :hahahha, raja azura ?
Dzafirah dan Azirah : haaaaaaa .
Dzafirah :eh gaya dia lah 
Azirah :aah , gaye weh . eeei, takutnya .


ntah sama ke tidak . aku pakai pilih je gambar . mungkin certain2 tempat kot ade gaye .
oklah bye :)

No comments: