Saturday, October 27, 2012

CicakWoman wannabe !

Assalamualaikum

Suatu hari , ketika Atiqah bangun tidur , beliau terasa sangat haus . Lalu beliau bangun dengan malasnya pergi ke dapur , dia mencapai cawan lalu mahu mengisi air , tetapi atiqah berasa mahu melihat cawan itu sebelum cawan itu dipenuhi air, mana tahuu ada semut ke , taik cicak etc .

atiqah berasa terkejut . kenapa ?



yyahh , because le cicak was in her glass !!!

okay le cicak was looking at me and twinkling its eye .
dan cicak ittew bagaikan tersenyum pada diriku ini .
OMG OMG !!!
aku x dapat bayangkan jika aku terminum air tersebut .
lalu aku mengunyah seperti mengunyah cincauu .
and mybe le cicak akan mengeletik2 mcm ikann baru nak lemas . LOL
eeeuuwww~
and mybe aku akn jadi cicakwoman ? wooooish . tingginya imaginasiku ini.

disebabkan aku terkejut ketika ituu ,dan my stimulus betindak balas lalu menghantar malumat ke otak dan response aku adlah  dgn mmbaling gelas ituu lalu berlari ke ruang tamuu . muahahaha .dan sekarang aku tidak mahu lagi menggunakan gelas ituu . LOL . dan satu lagi ,err  cicak boleh kelip mata kah?

and uools sila pham gambar tu . gambar aku pegang cawan and le cicak was smiling at me . 

aku pun tak phm gaye ape aku update arini . itu sahaja . sekian









No comments: