Friday, December 21, 2012

Happy Birthdayy to me :DDD

Assalamualaikum .

nak tau ? aku private birthdayy aku . so ini je yang wish birthdayy aku .



Manager aku ingat !! :')


keluarga aku pun takde sorang pun ingat . kecuali my MOM . sbb ada reminder kat handphone dia . wakaka . wonder kalau x de reminder ingat tak ? tapi tahun lepas mama mcg " Happy Birthday" . walhal mama dalam umah je . sweet tak ? ekekeke :')

ini kat facebook jer , ada lagi dua org kawan mcg pukul 12 pagi . hikhik . thanksss . ade lagi sorang kawan dah wish time last tuisyen .

"tqah , happy birthday . koi bukannya apa , tapi takut takde kredit time malam birthhday aok tu . HAHAAAHA"

pukul 10 pagi nihh , aku bukak balik private Birthdayy akuu . HAHAAHA . nak juger dirasai wish oleh orang ramai .ekekeke

Nak cakap terima kasih kat sorang hamba Allah ni sbb call memalam buta nak wish birthdayy . *walau tujuan asal bkn nak wish birthdayy . 
kawan aku yang lain mane pernah call selama dia , 45 minit+29 minit . (sbb terputus)
panas telinga borak . 
Thankss , kawan ^_^

tapi kawan aku yang lain kasi mesej , kasi hadiah , kasi kasih sayang . LOL . BHHAAAA . abaikan . 

Result ISNIN nih . Pray for me okayy . Aku harap tahun nih Khairiah mmg ramai sangatsangat  doubletriple9999999 mumtaz Sofi . Insyallah . Semoga kejayaan sentiasa mengiringi kami . Aamiin :DD

dan terima kasih kat lagi sorang kawan nih , sebab dah kasi hadiah time last tuisyen . comel okayy . bear monyet . comel3 + ada bau bedak . wangiiiii . ekekeke .

Faqihah dan Cekrah , aok jen isauu . aok dah kasi hadiah 3 bulan awal . koi x mintak dah . HAHAHA ^_^

See ya ^_^

No comments: