Monday, December 31, 2012

Happy New Year uolls ^_^

Asslamualaikum.

 Selmat Tahun Baru semua . kejap gila tahun 2012 kan . 2012 lah mcm mcm peristiwa berlaku . yang banyak bagi pengajarn kat aku  . Tahun ni aku dah SPM .  Scary wooo .

Tup tup aku dah form 5 tahun nih . aku ingat lagi aku nak kasi kat sorang manusia ni patrick pink time aku form 5 . aku cakap mende ni time form 2 okeh . series rasa kejap sgt . tahun ni last kat sekolah Khairiah :') .

2012 ni jugak aku amik SMA . tahun ni jugak aku kenal kawan baru . tahun ni jugak aku kenal seorang ustaz nih . kata kata ustaz ni penuh makna , penuh motivasi . Alhamdulillah :D

dan mcm mcm perkara berlaku yang pastinya ada hikmah yang tersendiri . right ?
dah 4 tahun lebih tinggalkan sekolah rendah . tinggalkan tadika .  ape ke tragis sgt updet aku harini ?LOL

so actually , dah besar ghupenyer aku nih . nanti dah kena berdikari seniriww . isk3 .

Semoga tahun ni aku jadi lebih baik, lebih rajin dan semua yang lebih lebih(asal berat bdan x lebih) . Insyallah
Semoga kita semua diberkati Allah .

jadi nak mintak maafkat sesape yang pernah tersakit hati ke ape kan . Maaf sgt sgt ..

nah sumbangan ehsan PROF MADYA GOOGLE



No comments: