Tuesday, January 1, 2013

SMS New Year .

Assalamualaikum.

Sebenarnya aku tengah bosan nih . so aku nak cerita ah . Mlm tadi mama aku dapat misscall dari nombor yang tak dikenali . dan pagi tadi empunya nombor mesej mama aku . Mesej apa ? OK . biar gambar menceritakan segalanya .



LOL sgt . Kalau tersalah mesej kat aku ke , abg aku ke, boleh dimaafkan lagi . ini kat mak aku . rasa pffft je . aku rasa mesti budak ni jenis nak cari makwe malam tahun baru smbil tekan tekan random nombor . tahape hape .

n then abg aku balas .






pastu budak tu blas .


abg aku balas balik .


budak tu balas balik .



tak rasa mcm sengal level99 ?
dalam enpon berani lah nak nak mcm tu . ekeke 

gambar ni 2 jam aku upload . smpai dah hilang bosan . haha

1 comment:

nabel azaman said...

law0k par0k . . ! kalo la laky tuh ensem cam aaron aziz, wa layan jer. ahahaha. gimik keyh* lol