Sunday, May 5, 2013

Tactics ? Heh . Maluuu ~

Bismillahirahmanirahim :)

Sebelum nih , aku tak semangat macam ni
Sebelum ni , aku tak pernah merasai semangat semangat org lain . Berkongsi satu tujuan . Bekerjasama .Dah rasa mcm sekeluaga pulak ;)

Indahnya kalau macamtu . Aman dan rasanya kita semua ni saudara . Walau hakikatnya kita memang saudara sesama Islam :D

Keluarga aku pun . Sehaluan semua . Tak mcm dulu dulu dah . Semua membangkitkan semangat INIKALILAH ! 

Bangla , Myanmar , Dakwat , Blackout .

Gara gara tersebut , hari ini kehidupan aku rase mcm -______-
Biasa .

Insyallah , lagi 5 tahun . Umur aku punn akan mencecah 22 tahun .

Kami akan buktikan !!



Pelik jugak . Kerana mereka seolah olah dah yakin . Yakin sgt boleh menang .
Oh . Dah ade plan . Ok finee .
Sgt tak bermaruah . Terdesak ?
Sedih .


Allah nampak . Nampak segalanya okeh . Kite kene sabar . Allah nak tunjukkan sesuatu , Ade hikmahnya , dan setiap hikmah itu ade kebaikan kann .Kalau Allah nak , KUN FAYAKUN . Tipu daya mereka mcm mane pun , takkan berjaya .Heh

Tapi sedarlah , Allah nak uji kita . Muhasabah balik :')

Kita tak kalah , tapi belum MENANG

Tapi sekurang kurangnya , Alhamdulillah . Mentakab dan Temerloh milik kami :)

Allah !

No comments: