Tuesday, January 1, 2013

Baked mixed chicken and sausage with tangy sensation

Assalaamualaikum .

Hai , rajin bebeno aku update kan ? yela . bila lagi nak update . nanti nak SPM dah kan . Haaa kate ko . Lols .

Tadi , mama aku masak hati goreng . pergh . x makan lah aku mcm tu . makan makan jugak . tapi ikut mood . bebekalkan ayam 5 ketul mama suruh aku masak . nak masak ape kan . aku pakai campak campak je . sedap juger . BHAHAHAHA .

perhatian . makcik makcik . sila amik saya jadi menantu . menyesal makcik tak dpt orang mcm saya .

LOL . yeks sgt kan .

jom tengok gambar .

nampak sedap ke geli ? Lols

Nampak cam hangus hangus gitu kan? inilah penyedapnye . jadi rangup gitu . 
abetoi tak makcik bakal mak mertua ? hiks .

aku isi daun limau purut dgn perahan limau kasturi sikit .
aku nasihatkan kan, dah siap masak sila buang daun limau purut itu , dan sila tapis perahan limau tu .
aku lupe nak buang . sbb lapar . aku makan sekali tergigit daun dan biji limaukasturi .
pergh , rasa peria !
*bajet pernah makan peria jer . kihkih

anyway aku campak je sosej dalam tu , sosej ayam ramli dgn sosej ayam keju jenama apa tah . potong kecikkecik . uhuii .

nak resepi mintak . wakakaka .
*ade ke ?

HAHA

anyway less cholestrol . aku masak gune pemanggang ikan ajaib . wohoooi . *ini bukan iklan sponsor .

No comments: