Monday, January 28, 2013

Masisupa 2013(WOSTO)

Assalamualaikum . Saya sihat . Anda ?Alhamdulillah

Dah lama gila rasanya tak main komputer, walhal baru 5 hari 

Haritu , aku cite yang aku ada pergi MASISUPA  . Yeyeassh . Bess kot . Seronok, Alhamdulillah . Allah kasi aku peluang last year gi Masisupa . Seronok mmg sernok , tapi tak kurang jugak ada pergaduhan kecil kecil manja dengan membe. Biasalahkan .

Dan seriously , banyak perkara yang unexpected, yang x rancang , tak pernah terpikir pun berlaku dekat aku. Itulah namanya takdir kan .

DAN DAN berat aku makin NAIKKK !!! AAAAA . Kat kampung memang tak lah kan. Makanan bertimbun timbun . Sedih sikit . sob3 . HAHAHA

Fatin dan Si beruang pink !! LOL

kawan dekat wosto !! haha . actually kan kan , dah penah jumpa time form 3 , tapi aku je tak cam dia . -.-' , dan kitorang terus berkawan di facebook . HAHAHA

khamis malam tu , tengah aku merayau rayau , dia tegur aku . 

"atiqahh "

aku pun pusing serta pndg lama lama , kerutkan kening sikit . 
"eh sape ni eh?" aku ngomel dlm hati .

Fatin ni senyum je time tu . 

krik krik krik 

"eh , fatin kan?haha"

maka kami pun bersalaman . 8 tahun aku cam dia . haha . 
dan malam khamis tu adalah malam yang paling indah dan seronok dihiasi bintang bintang serta bulan . amboi , hiperbola betul. kihkih
Khamis, Jumaat , Sabtu , Ahad . Habis dah Masisupa .Pagi Jumaat agak kepanaan, aku balik kemudian pergi Teluk Sentang tengok orang main bola .Perkara paling cegeng bila salah sokong TEAM =.= .  Dan aku terpaksa menutup mulut sebab tak dapat kawal suara, mmg esaited tengok bola . LOL . Malangnya org dgr jugak aku bising bising tuh . Jumaat malam kebosanan sedikit . 



Heee ~ tengok dari jauh je .

Hari Sabtu tu, pagi tu je aku pergi kejap,pastu gi kenduri doa selamat baby dlm perut  isteri angah  . Pastu malam aku pergi tengok Nasyid dan kemudian balik . Ada mesyuarat keluarga . wik wik . Hari Ahad mmg tak pergi langsung . 

Maka bermulalah cerita keluarga aku pulak .


masih same keje aku , uruskan goodies =.='

dan semalam fatutnya nak hantar cincin merisik untuk anak sedara aku kat Lipis. tapi tapi perancangan tak menjadi . Maka kitorang pun pergilah ke Cameron Highlands . Majlis ditunda bulan depan . kahkah .
5 kereta wooo . 

OTW ke Cameron , salah satu kereta kami rosak . Orang orang dewasa baiki kereta . kami ? 
apalagi . bergambar lah . berebut rebut nak tngkap gambar tu . x leh bla tol . LOL


gi sana ikut jalan biasa . Mmg menguji kesabaran betul . adatlah kalau jalan jauh tido dalam kereta kan, setiap 10 saat sekali rasa main jongkang jongkit. kepala aku ni dah nak naik biul dah , terantuk kat syiling kereta . terantuk kat tingkap lagi . 
sampai cameron , eksiden lagi T.T . LOL . sila lihat , pomen yang sama . Untung dlm keluarga ada pomen . Nurse ada . So jalan jauh jauh , jangan risau sangat . kikiki

Gambar terakhir sebelum handphone x de bateri .


ramai lagi patutnya . entah gi mana depa time ni . *tibe cakap kedah

gamba lain ? hihi . mne boleh tgok . sbb keter-selok- kan terlampau antara kami . BHAHAHA



KBYEE ~


No comments: