Saturday, May 31, 2014

Holidayssss

haiii kepada sesape yang bace entry ni . nah, flying kiss ~~ ok over

Baru ni asik update cecite sedih je dakk . Ini curita gumbira punya . Mehmeh .
Exam setengah tahun dah tamat . Alhamdulillah .
Tapi aku rasa P2 ni tak berape ok mcm p1 . Aku tak menghapal langsung sblum exam . Malam exam tu baru struggle . Time tu Allah je tau cane perasaan aku . Dengan sedabak besties keluarnya .
Tengah ngulang , air mata ngalir . Bace buku , air mata ngalir . Menyedihkan betul . Ah ye lah kan , kita dah rapat mcm keluarga , 24/7 muka dia je depan mata . Lepas dia , dia . Bila diorang bla , rase mcm tak cukup org . pastu mulalah tersebut sebut nama , walhal dorang dah takdak .
Perghh ., lain mcm betul rase ditinggalkan ni . Time berpisah form 5 steady je senanye ~

 Kelas Nahu kt Surau b4 exam . 

 Setadi Grup marii ~~

Sebahagian muka muka ni dah keluar T.T


Wakeup call 2 hari sebelum exam abis , Barulah semangat lepas tuu . Aku taktahu lah result ni camne . Yang pastu aku betul2 harap exam cepat abis supaya aku boleh taubat dgn segera , dan mengulangkaji dgn baik . Makan aku pun terkontang kanting kot time exam , stay up sokmo . Mcm panda dh mata . huih .

Akhirnya exam pun abis . Petang tu aku kuar ngan nisah gi bandar . Kitorang 2 org je jalan . Biase reramai , tapi dah ramai kuar . Rase cam hiba lah gak . Tapi kitorang 2 org merepek je sokmo dlm pejalanan, so rase gembire je time . Aku ngan nisah gi mydin . Time kat mydin tu berejam rejam kot kitorang berselisih pendapat memilih kaler tie utk hadiah hari guru . Last last amik yg dua dua kitorang tak pilih . So far lawa lah jugak . Alhamdulillah , nasib baik tak gaduh ngan dia . bese gaduh sokmo . wakakak .

Malam Inspirasi Ammar . 
Mak abah Ammar dtg . 
Bestt !!
 
Hari sabtu tu , lepas makan tengahari. Tibe ade annouce name aku ngan bebudok ni . Ingatkan ade ape , rupanya ,Anis ajak makan umah dia . Memang perut tak kenyang pun . Tapi rugi kot kalo tak gi . Tukar baju batik , mintak permission ustazah Pakitah n chowww . Bagus gila mak anis , mak anis ni Bekas Pengetua Khairiah aritu . Jadi mmg dah kenal . Menceritakan tentang bagus , mak anis 2 trek kot , hantar jemput kitorang yang berlapan org ni .

Smpai umah Anis , kitorang disambut oleh miaww gedebush shumil shumil putih kembang miaw aww . ok . nape gedik sgt ni ?

gambar takde pulok . Untuk sekian maklum , Anis ni saudara ngan Kamal Adli . iya , kamal adli artis tuu .  Dan kitorang penahlah tgok kamal adli ni kt rumah anis dlm pesbuk.

 Guess sape kat tengah tuuuuuu . haha . nape berie sgt ni .

Kitorang ni duk kat ruang tamu . pastu khaira stat tanye anis .

"wehh , kamal adli penah duduk kat kusi ni takk ?"

anis pun ckp "semua tempat kot die penah duduk "

Kiotorang pun . . . .. ........................

haha . mane boleh cite .



Lepas makan tu, kitorang duduk kat bilik tetamu . Sori lah , kamiorang ni bukan berada sgt . Masuk je bilik tamu , mak aiii . dah macam resort . pheww . ade tab mndi lagii . wahhh . kitorang selok kot duk kat katil tuu . Nak menunggu petang , ade yang tido , aku ngan beberapa org main laptop .
Budak asrama kann , rindu amatt kt fb . keke ~

~indahnya asrama mcm ni ~

Lepas Asar tu , Datin mintak tolong buat Popia Ketam . Wahh . Sedapp kottt .
Sebelum tu main ngan arnab yang gedabok besor tu . Tp dorang takut ngan aku . Mngkin dorang rase aku lebih besor dari dorang dan dorang jeles ? ok mybe . 


 Sebelum balik tu pekena pulak ABC . Ya Allah . Nikmat mana yang engkau mahu dustakan ?
Abc homemade ~ Alhamdulillah .


***************

Hari Isnin tu sambutan hari guru . Tema Kesultanan Melayuu .
Aku ingat nak pakai kain batik . Baru mcm zaman dolu dolu sikit kan. Tapi aku membatalkan hasrat aku ittew . huhu . Tapi series kabo , dari segi persembahan , hiasan dalaman dewan , dgn cikgu cuikgu sportingnya . Hulu balang bagai , tombak . Montaj . Seriously sgt ohsemmmm !!  Best sgt .



Ni gambar ni aku amik kat whatsapp , Ade org sent .





lols . mepek jews .


err. bkn nak tunjuk sgt gamba budak ni . Nak tunjuk dewan je . Ni aku nampak kat FB . Tuan FB jangan maroh . Tak curi punn .

Hari Selasa tu pulak aku ade Seminar kt Carribean Gambang resort .
Seronokk .



Tu je kot . amik kau marathon terus update ni hah . huhu .
Doakan aku . Terus doakan aku dan sahabat sahabat aku dpt 10 Mumtaz Sofi .

No comments: