Saturday, November 19, 2011

Jalan2 kat Langkawi .(part 3 pulak )

OK , dah naek bas tu  . aku duduk lah kann . Jadi bas ponn bawaklah kitorang ke tempat penginapan kitorang .
Namenye Nabil Nabila Motel .

kawasan ni baru bukak , sebelah motel ni ade bangunan besar . ni die :-

pakcik mat ckp kawasan ni kawasan baru smpai tade org nak bukak kt kedai sini , dulu ade lah beberapa org tapi tak lame,semuenye gulung tikar .

ok2 ,sambung ,smpai motel igtkan  bleh teros letak beg,rupenye tak, sbb ade org nginap lagi kat situ . jadi kitorang yang nak mndi ni kene pulak jalan kaki nak pergi ke masjid . Cg lotepi mulenyer soh amik brg penting jer nak pegi mndi . perghh . nak pegang barang semua ?!~ naseb ade abg iwan (ex khhairiah yang kini bergelar lawyer ) die ckp "alah , budak perempuan ni byak sgt mnde ,bwaklah "

hahaha ,suke aku waktu nih , hahahaha . prjalanan nak gi ke masjid takder lah jauh sgt . kene meredah bangunan biru kat ats tuh lah gak .tapi yg jadi jauhnyer bile bwak beg berat aku , nak termelecet tgn aku der .

akhirnyer stlah bersekse payah , 3 kali berenti dlm perjalanan ke masjid , akhirnya aku tiba . hahahaa . sukenyer waktu tu. then kitorang pergi kat bahagian prmpuan . mate aku pon melilau kat kawasan masjid .
dan tiba2 aku terpandang satu papan notis yang bertulis "DILARANG MANDI "

oish goner nih ?!~ nak balik semule ke motel dlm keadaan tak mndi ? sedih la gini . pastu cg perempuan ponn ade ckp ngan pakcik masjid tu ,dan die bg mandi kat situ . cikgu prmpuan  mndi kat tndas lelaki kat luar(tndas 5 bijik kat bhgian luar masjid.tnds extra kot), perempuan mndi kat tandas perempuan . Aku ape kesah , aku ajk dak2 ni mndi kat tndas lelaki tu jugak .sbb cg perempuan due org jer,tandas ade 3 lebih lagi .aku pon cari lah baju yang nak dpakai lepas mndi , then huda ckp die nak mndi dulu , sbb aku lambat sgt mencari baju . hahaha . 

dah jumpe baju aku ponn tunggu huda siap mndi .



tunggu turn nak mndi , aku malas berdiri .teros bersila dpn tandas . hhahaa . gambar ni captured by mira . hihi .aku curi kat blog die nih .

dah mndi semua ,dah comel dan wangi, pergi pulak balik ke motel . adushh . kali ni 2 kali jer berenti . eish ,sakit tgn bwk beg berat ,

lepas tu pergi mkn pulak ,beg letak dlm bas . dan bertolak ke kdai makan .
jeng jeng jeng .

nasi lemak utk ari esoknyer . HAHA. yang hari ni tak tngkp gambar pule . tapi arini aku makan nasi lemak aym kicap , seringgit jer . tapi aku rasa tu bukan nasi lemak tapi lebih kpd nasi+aym kicap .

nasi lemak esoknyer tuh ,mamak yang amik order tu tah pape , HAHA . masa dia nak letak air tu ,berie die letak gelas tu kuat2 ,hentak2 , tah pape tah . dah siap mkn .nak bayar order tu , aku bayar lah kann , ade lebih 50 sen . mamak tu letak ats meje ,aku taknak amik lagi .then dia ckp mcm nak tngking "take it lahhh " .

konyai punyer mamak , aku tau lah nak amik duet tu , tak perlu la kann nak amik duet tu depan2 die . blakang aku ade ckgu laki2 . hahaha .then aku terime mcg dri aqil . "cg hanafiah belanje ke ?soh die blnje aku ." aku pon gelak lah . tiba2 cikgu hanafiah ckp kuat2 kat aqil, "aqil kann dah byak duet ,takkan soh sye blanje "

cehh ,cg nmpak mcg aku . hebat betol . HAHA

lepas makan, time to pergi TEMPAT GAMAT !! HAHA .

ha, sinilah kitorang pergi .tak byak sgt gambar sbb kamera takder bateri , hahaha , selok sgt bergambar gitu lha .


 nampak tak gamat sedang menggelegak tu ?! mule2 takut nak pegang . pastu tibe cikgu lotepi ckp"tiqah ,celuplah , rugi nanti pergi sini tak celup " kemudian aku nmpak mira pulak pegang , aku pon ape lagi celup lah . igt panas sgt , rupenye bese saja .seronok ~!


 aqil dan azwie . 

nak tau tak ?~ azwie ni giler nmpak cool kat langkawi . nampak mcm hensem lahh , then jumpe kat fb ,die add aku , pastu kitorang bergadoh . nampak tak kesengalan disitu? . die ni tak abih2 ckp perkataan "serabut" tak ponn "kusut" .ade jer nak cri pasal ngan aku . hahaha .
aqil :jgn bitau die koi tules nih .

 anak hantu , huda ,nisah 


 herba jer ,




bapak byak brg aku pegang , hahaha .mals nak letak sbb angin kuat . excited nak bergambar kat sini .kihkih 

dah bergambar tu , bas dah start enjin . cehh , budak fom 3 lambat lagi ~ 

nak tau pasni gi mane , tnggulahh part 4 . HAHA.

BYE !

No comments: