Sunday, November 6, 2011

Raye KORBAn

semalam aku insap sikit , apsal ahh ?

sebab lombu ke korobau aku taktau lahh kan , dah sembelih, tapi tak mati . hebatkann . kau jgn nak kabo urat tk putus , urat lebih putus da teww .steady jer berdiri padahal dia lah yang pertama knene smbelih , org laen dah arwah dia masih segar ,. aku pon malas kabo byak2 ,kite nngok gambar yer .






dah kecut ponn badan dia darah kuar , selamba dia berdiri. mula2 kann dia baring ,kene ikat .tapi bila igt dah mati ,bukak ikatan idop lagi upanya .siap bangun giteww .

pastu ade pakcik tu amik ranting pokok ngn daun ketok2 dia punya bdn sekali ckp "aoiiii ,dajal mana yang rasuk dlm badan lembu nihhh !!!"

wawawa, seme gelak . lawak tak ? tak ek . MESTILAH , respon kann akan bertindak apabila kita berada di situasi tersebut .

Subhanallah !

6 comments:

Atief Emran said...

lmbu 2 amik smngt kau tak?

atiqah said...

HaHA, mngkinn .

faqihah . faqihah said...

seram gile koii . mmg brtenaga sgguh kbau nih .

atiqah said...

kan kan kan ,belakang tu budak tahfiz . haha ,perlu ke saya beritau ?

faqihah . faqihah said...

aok sje gtl nk gtaw . HAHAHA terbongkarr ..

atiqah said...

tak terbongkar mne ponn . haha , yang ensem dok jauh2 . gediks .phuii