Wednesday, November 16, 2011

Semua ;)

Hai ,

Hari ni aku tak dtg sekolah , gaga .  Orang ckp hari ni kerajaan nak bagi seratus , tapi aku tak berapa nak  kesah lah kann , sbb ibu bapa yang kene amik. Jadi kita rehatlah kann. Lagipon skrg kann tgah SpM, maka   sebagai insan yang baek saya  tanak lah dtg sekolah sbb mngkin menganggu mereka yang ingin menumpukan sepenuh kosentrasi ketika mnjwab soklan periksa . iye ke tidak ?

OKLAH,cukup mencarut disitu .

nak try ckp "saya" lah ,boleh ?!

ok , macam ni saya berasa sgt bosan pada ketika ini , jadi saya ponn menyelongkar lah ape yang segala2 yang kat internet , EXCEPT citer bukan2  ya .Tiba-tiba saya terdengar lagu ni , lagu ni macam feel jugak lah kot kalau saya dgr , ini lagunyer


lagu ni dah lame dah , tapi baru tau skrg .

ni lagi satu .
yang ni dah tau lame dah ,tapi taktau tajuk . ekceli banyak lagi tapi malas nak letak .

saya harap awak dgr lah ye , kahkah .

haha ,oklah bai 

No comments: