Monday, November 21, 2011

Jalan2 kat Langkawi part 5

perghh banyoknyo updet eden , pnjang abess . ni malas nak updet ni . adoih ,

Ni sudah hari Ahad , kitorang poie (pergi ),Makam Mahsuri .


 nengok2 tarian .
 makam mahsuri , batu nisan tu baru ditukar . tak silap aku 2 kali tukar utk selaraskan dgn perdaran masa .



 buaian utk baby mahsuri .

 telaga mahsuri , org kata kalau sapu air telaga ni ke muka ,muka akn jadi cntik mcm mahsuri .
hello , aku tak percaya langsung kayy , kat tepi telaga tu ponn letak btg paip , nak tipu aku ka ?

tak tahan betol aku bile tgok budak ni selok2 basuh muke , siap tonyoh2 ke muke lagi . HAHA .

pastu kitorang ade pergi masok satu bilik tayangan tu , tapi takleh bwak kmera pulak , kat situ cikgu lotepi belanja lagi !! hihi

 Beras terbakar ,

okeh nak stori sikit pasal beras terbakar ni

"suatu masa dulu , kire2 beberapa hari mahsuri dibunuh , langkawi diserang . Pihak musuh tahu kelemahan langkawi , pemerintah Langkawi  ponn sudah tahu yang beliau akan kalah , maka Pemerintah Langkawi pon membakar gudang penyimpanan beras bwah tanah , biar dua2 pihak rugi "

lebih kurang mcm tu ar , tapi tak elok gak sbb dikire membazir dan mcm tak bersyukur .



 shopping dan layan karenah ustazah . HAHA



 kawasan mahsuri dibunuh .

 puas aku tunggu tempat ni kosong , akhirnya tade ponn org ,
 lepas lunch ,kitorang pergi underwaterworld !!



 takder mnde nak ckp sgt pasal ni , sbb dia hanya mmnjangkan entri aku , dan anda pula bkn nak bace sgt ponn . HAHA
 NEXT , pergi Pasir Hitam !!*ayt di atas tiru org . HIHI

org ckp , dari ramai2 kite ni pergi sini ,siapa yang dpt sentuh pasir ni dulu , dia akn dpnjgkan usia . HAHA .
aku paling lambat sekali pergi sini . aku tak percaya sgt , cube kau sentuh pasir ni mula2 ,pastu kau dok dpn lori . tak ke ajal namenye . Ajal dah ditetapkan utk kite wei .

 kilang simen kat langkawi , nmpak tak ?!

 yarghh ! cikgu lotepi belanja lagi ..

next ,rendam kaki kat Air hangat ,.
 aku rendam jugak , bile org tgah smyang ,. Aku dah pakai stokin , pastu takkan nak tarik lak seluar aku paras bwah lutut . gile ke hape . Waktu org dah takder kat situ , aku ngan budak2 ni ape lagi , rendam kaki lahh , rugi la wey ,dah smpai sini tak rndam kaki . hihi . Tak lame pastu ade org putih dtg , then barulah kitorang gi smayang . HAHA . surau kecik , tempat amik smyang satu jer , so smnatara menunggu baik rendam kaki kann .
 shopping wat kali kedua kat HAJI ISMAIL GROUP!
 makan malam ;)

 jalan2 tgok laut tgah malam . syok giler !

bilik yang sgt cantik . HAHA

then esok , lepas makan pagi kitorang balikk . itu sahaja . no more for part 6 . malas lah nk updet . Hanya kitorang yang pergi yang merasakan kebestan(kata dasar=best) nye .

Sebenarnya banyak lagi , tapi aku terpakse ringkaskan. NANti aku buat edisi khas , nak letak gambar yang aku tak apdet kat sini. ok papai

No comments: